سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایشگرهای 20 و 24 اینچی


                                                                                           
 

شرکت اپل خبر از راه اندازی خط تولید کامپیوتر های رومیزی جدید مک و آی مک با قیمتهایی کاملا مناسب را منتشر کرد. چندی پیش اگر 1499$ داشتید می توانستید پدر بزرگ این نسل جدید را با نمایشگر 20 اینچی و پردازشگر دو هسته ای از نوع 2.66GHZ با 2 گیگا هرتز حافظه RAM خریداری کنید.

 

اما اکنون شرکت اپل برای این سرمایه شما پیشنهاد بهتری دارد. مشخصات فنی مک و آی مک جدید را بخوانید و آنگاه خودتان قضاوت کنید:

 

پردازشگر 2.66GHZ از نوع Core 2 Duo

چهار گیگابایت حافظه RAM

هارد درایو 320 گیگاباتی

کارت گرافیک Geforce 9400M

به همراه 4 پورت USB و یک پورت firewire 800

تنها با قیمت 1499$ .

 

به نظر شما گرافیک Geforce 9400M یعنی چه؟ یعنی نمایشگر گسترده ای که وضوع تصویر آن 1200*1920 پیکسل است.

 

استفاده از نو آوری جدیدی به نام iLife 09 در این سری محصول به چشم می خورد. این مجموعه نرم افزاری خبر از محیط قدرتمندی در مدیریت عکسها و فیلمها و همچنین ایجاد و آموزش ملودی های زیبای موسیقی می دهد. علاقمندان به سازهای گیتار و پیانو می توانند با استفاده از این پک به یادگیری این سازها بپردازند.

 

از طرفی تدابیری از طرف اپل اندیشیده شده تا بتوانید ملودیهای ساخته شده خود و دیگر فایلهای جالب، فیلم و عکس را با دیگر مک ها به اشتراک بگذارید. با وجود این محصولات تبحر اپل در جا دادن اسپیکرهای استریو داخلی و وب کم در یک جداره آلومینیومی نازک مثال زدنی است.

 

همچنین محصولات این شرکت همیشه در پایین بودن توان مصرفی شان حرفی برای گفتن داشته اند. محصولات این خط تولید در شرایط نرمال 13 وات توان مصرفی کمتری نسبت به محصولات مشابه خود از لحاظ سخت افزاری را دارا می باشند. برای همین است که این سری به بهترین سیستم های بهینه سازی شده در بخش پایین بودن توان مصرفی در دنیا لقب یافته اند.

 

دیگر اعضای این خط تولید با پردازشگرهای 2.93 و 3.06 گیگا هرتز با قیمتهای 1799$ و 2199$ نیز به فروش خواهند رسید.



نوشته شده توسط:یوسف لنجانیان و در ساعت: 1:30 عصر
مطالب جدیدتر | مطالب قدیمی‌تر